29.09.2021

Zachwycamy tym, czym sami się zachwyciliśmy

Piękne wydawnictwa, unikalne zespoły i mniej znani artyści, muzyka szczególnie warta odkrycia, autorskie produkty – to wszystko składa się na starannie wyselekcjonowaną ofertę nowego sklepu Fundacji: zachwyceni.online.

Mimo, że w dzisiejszych czasach większość płyt można znaleźć na Spotify czy Apple Music, jesteśmy przekonani że wciąż warto sięgać do tradycyjnych wydawnictw. No bo jak inaczej dostrzec zamysł wydawniczy w całej pełni? Wystarczy spojrzeć na płyty wydane przez Graindelavoix czy te z wytwórni Alfa – bez bookletów z tekstami, okładki i całej szaty graficznej z pewnością nie byłoby to samo.

Jednakże w tworzeniu oferty sklepu nie poprzestajemy na pięknych wydaniach płyt z renomowanych wytwórni. Specjalnie dla naszych sympatyków wyszukujemy perełki niedostępne w całej Polsce, a często i w Europie. To właśnie w naszym sklepie znaleźć można chociażby płytę Tarot de Paris Lukasa Henninga czy pełną dyskografię zespołu Uzorika, tak gorąco przyjętego na tegorocznym festiwalu Musica Divina. Takich rarytasów z pewnością będzie u nas coraz więcej. 

Sami również chcemy podążać tym niebanalnym szlakiem i publikować muzykę nagrywaną przez Fundację w możliwie najpiękniejszy sposób. Dlatego właśnie tak dużą wagę przywiązujemy do detali. Z tego przywiązania do rzeczy drobnych, ale ważnych, wziął się również pomysł na kolekcję zakładek do książek czy karnetów okolicznościowych i świątecznych wydrukowanych na wysokogatunkowym papierze. W naszych kartkach nie ma gotowych tekstów życzeń, lecz krótkie wyimki z tekstów liturgii lub nuty – chcemy w ten sposób zachęcić do składania życzeń w bardziej osobisty sposób i wyrażania uczuć własnymi słowami. 

W sklepie zachwyceni.online co kilka dni będą pojawiać się nowości, jednak zależy nam aby proponować naszym klientom przede wszystkim rzeczy wyjątkowe, dlatego nasza oferta prawdopodobnie nigdy nie będzie tak obszerna jak w dużych księgarniach czy sklepach muzycznych. Od blisko czterech lat, z radością i pasją szukamy tego, co niebanalne i wyjątkowe. Tym samym chcemy, by każda wizyta w naszym sklepie była czymś o czym się długo pamięta i opowiada innym. A to chyba najlepsza definicja tytułowego zachwytu, prawda?

Podziel się naszymi informacjami