POLITYKA PRYWATNOŚCI I ZASADY PRZETWARZANIA PLIKÓW COOKIES
„Fundacji inCanto” w ramach serwisu internetowego www.fundacjaincanto.pl
§ 1
DEFINICJE
Ilekroć w niniejszym dokumencie jest mowa o:
- „Administratorze” – należy przez to rozumieć – zgodnie z art. 4 pkt 7 RODO – Fundację;
- „Danych osobowych” – należy przez to rozumieć wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej („osobie, której dane dotyczą”); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię, nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej;
- „Fundacja” – należy przez to rozumieć fundację pod nazwą „Fundacja inCanto” z siedzibą w Krakowie, przy Placu Generała Sikorskiego 3/4, 31-115 Kraków, wpisaną do Rejestru Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej oraz Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000706403, której dokumenty rejestrowe przechowywane są przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 6762540382, REGON: 368861524, adres e-mail: poczta@fundacjaincanto.pl; usługodawca w rozumieniu Uśude;
- „Polityka prywatności” – należy przez to rozumieć niniejszy dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych oraz zasady przetwarzania plików cookies za pośrednictwem Serwisu, dostępny pod adresem www.fundacjaincanto.pl/polityka-prywatnosci;
- „RODO” – należy przez to rozumieć Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);
- „Serwisie” – należy przez to rozumieć serwis internetowy dostępny pod adresem fundacjaincanto.pl, którego właścicielem jest Fundacja;
- „Użytkowniku” – należy przez to rozumieć każdą pełnoletnią osobę fizyczną odwiedzającą Serwis, w szczególności każdą osobę fizyczną korzystającą z usług udostępnionych w Serwisie; usługobiorca w rozumieniu Uśude;
- „Uśude” – należy przez to rozumieć ustawę z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
§ 2
POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Administrator przetwarza pozyskane dane osobowe zgodnie z przepisami RODO.
- Administrator przetwarza dane osobowe w celu:
- dokonania czynności przed zawarciem umowy, za wyraźną zgodą osoby, której dane osobowe dotyczą;
- niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
- wykonania zawartej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu Uśude;
- marketingu bezpośredniego, za uprzednio wyrażoną zgodą;
- realizacji praw i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązującego prawa, w tym dla celów podatkowych oraz rachunkowych;
- automatycznego pozyskiwania i rejestrowania danych przekazywanych
na serwer przez przeglądarki internetowe lub urządzenie końcowe Użytkownikó
- Użytkownicy mogą skontaktować się z Administratorem poprzez adres e-mail poczta@fundacjaincanto.pl.
- Administrator przetwarza dane osobowe na podstawie:
- 6 ust. 1 lit. a) RODO – na podstawie zgody udzielonej przez osobę, której dane osobowe dotyczą; zgoda dotyczy przetwarzania danych osobowych w celu dokonania czynności przed zawarciem umowy z osobą, której dane osobowe dotyczą;
- 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której osoba, której dane osobowe są przetwarzane, jest stroną;
- 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
- 6 ust. 1 lit. f) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów, wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora danych osobowych, w tym celów marketingu bezpośredniego.
- Dane osobowe obejmują: imię i nazwisko, adres e-mail oraz adres korespondencyjny.
- Przetwarzane dane osobowe mogą być przekazywane do odpowiednich podmiotów oferujących usługi w systemie Software as a Service lub innych podobnych rozwiązań chmurowych. Nadto, przetwarzane dane osobowe mogą być przekazywane do właściwego podmiotu:
- w celu wykonania przez administratora danych osobowych umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną zawartej z osobą, której dane osobowe dotyczą;
- w celu obsługi teleinformatycznej;
- świadczącego doradztwo prawne.
- W zakresie korzystania z usług podmiotów oferujących usługi Software as a Service lub innych podobnych rozwiązań chmurowych może dojść do przekazania danych osobowych do państw trzecich. Wyżej wskazane podmioty zapewniają odpowiedni stopień ochrony, stosownie do treści art. 45 ust. 3 RODO.
- Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom publicznym na zasadach wynikających z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez czas potrzebny do realizacji celów wskazanych w pkt. 2, w tym do czasu wyrażenia sprzeciwu przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane.
- Przetwarzane dane osobowe nie są wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
- Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane, ma prawo żądania od Administratora dostępu do jej danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych.
- Użytkownik, którego dane osobowe są przetwarzane, ma prawo złożenia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Przekazanie danych osobowych Administratorowi jest warunkiem zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną z Administratorem; nieprzekazanie danych osobowych uniemożliwi zawarcie umowy z Administratorem.
- Podanie danych osobowych w zakresie marketingu bezpośredniego, o którym mowa w ust. 2 pkt 4 jest dobrowolne.
§ 3
PLIKI COOKIES
- Administrator próbuje przy każdej wizycie Użytkownika w Serwisie zapisać pliki cookies, tj. dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe w urządzeniach końcowych Użytkownika, które umożliwiają rozpoznanie urządzenia końcowego Użytkownika i wyświetlenie strony zgodnie z preferencjami Użytkownika, zawierające zazwyczaj nazwę domeny serwisu internetowego, z którego pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer, a także local storage. Są one wykorzystywane w celu dostosowania zawartości Serwisu według preferencji Użytkownika oraz jej optymalizacji.
- Administrator informuje, że stosuje następujące rodzaje plików cookies:
- sesyjne – są one umieszczone na czas korzystania z przeglądarki i są wykasowane po jej zamknięciu lub wylogowaniu się z Serwisu;
- stałe – nie podlegają kasowaniu po zamknięciu przeglądarki, pozostają
w urządzeniu końcowym Użytkownika na określony czas lub bez okresu ważności.
- Wykorzystywane pliki cookies mają na celu:
- konfigurację stron internetowych;
- zapewnienie bezpieczeństwa;
- analizę ruchu Użytkowników w ramach Serwisu;
- dostarczenie Użytkownikom reklam.
- Użytkownik ma możliwość wyłączenia domyślnego przechowywania plików cookies w każdym czasie za pomocą ustawień znajdujących się w oprogramowaniu służącym do przeglądania stron internetowych.
- Administrator informuje, że ograniczenie stosowania plików cookies w oprogramowaniu służącym do przeglądania stron internetowych może mieć negatywny wpływ na niektóre funkcjonalności dostępne w ramach Serwisu.
- Informacje o sposobach usunięcia plików cookies i local storage znajdują się w dokumentacji pomocy technicznej używanej przeglądarki.